Vi ste ovdje: F4B Rješenja > Interna organizacija > Procedura rada > Procedura rada s organizacijskom shemom

Procedura rada s organizacijskom shemom

Dokument organizacijska shema se u F4B sustavu kreira:

  • upisom podataka i oblikovanjem organizacijske strukture

Moguće je definirati organizacijsku shemu koja će biti temelj modela izvještavanja management-a. Sustav omogućuje upis više organizacijskih shema. Ukoliko se sheme koriste kao model izvještavanja, vrlo je bitno da se svi podaci koji se evidentiraju u knjigovodstvu vode na istoj razini.

Procedura rada

Pregled i pretraživanje organizacijskih shema

  • U stablu aplikacija, mapa i dokumenata pozicionirati se mapu (kontejner) Organizacijska shema unutar aplikacije Interna organizacija
  • Otvorit će se ekran modula PLFPR000 s listom organizacijskih shema

Upis dokumenata organizacijske sheme

  • U stablu aplikacija, mapa i dokumenata pozicionirati se mapu (kontejner) Organizacijska shema unutar aplikacije Interna organizacija
  • Izabrati funkciju za upis novog dokumenta Upis organizacijske strukture, modul DFLOOST200 s kontrolne ploče
  • Otvorit će se ekran modula DFLOOST200
  • Upisati podatke i oblikovati organizacijsku strukturu

Izmjena dokumenta

Za izmjenu upisanog dokumenta koristiti Izmjena organizacijske strukture, DFLOOST200 (funkcija se poziva u kontekstu rada s dokumentom: Lista dokumenata > Označiti dokument koji se mijenja > Izabrati funkciju za izmjenu s kontrolne ploče). U slučaju da je dokument koji se mijenja zaključan, prethodno ga je potrebno otključati.

Brisanje dokumenta

Za brisanje upisanog dokumenta koristiti Brisanje organizacijske strukture, DFLOOST700 (funkcija se poziva u kontekstu rada s dokumentom: Lista dokumenata > Označiti dokument koji se briše > Izabrati funkciju za brisanje s kontrolne ploče).

Napomena: Nije dozvoljeno brisanje vezane stavke ili stavke u statusu >=30.

Daljnji koraci

Vezana poglavlja

Postavke Organizacijske sheme


Rathmann d.o.o. Sva prava pridržana